Mááááááám 1. v životéěéěééě!!!!

02.06.2015 20:59

Ahojky mám SUPRDUPRČUPR  zprávu. Dnes jse  si udělala čas a jela jsem do Vrchlabí do Pompa. Tam jsem strávila asi třičtvrtě hodiny a po vybírání a skoro rozhodnutí jsem našla na takovém,,slevovém podstavi" (slevy jsou i jinde ,ale tam jsou věčinou největší...) Frankie Stein Super Hero za pouhých 299Kč! Super ne? Tak jsem dlouho neváhala a koupila jsem si 1. monsterku v životě. A to Monster High znám už pěkně dlouho... Jednou jsem měla mega šílený období asi jako teď,ale to jsem byla menší a tak by mi to asi nevyšlo(30km jsem jezdila an kroužky a měla jsem i na školu,ale pak jsme se přestěhovaly-aby to mamkla měla blíž do práce,měla to 50km!-takže mám Vrchlabí a sním i Pompo poblíž sebe:) V krámě se mi líbyla miň než teď! Koupila jsem si ji dnes(2.6. 2015). Na tech obrázcích je taková nablízkaná,ale ve skutečnosti je mnohem krásnější.Jen se mi moc nešlíbý podrážka a podpatek boty,jinak super!