Novinky-informace

07.08.2015 14:43

Omlouvám že jsem tu dlouho nebyla, mám prázdniny opravdu nabité. Dnes odjíždíme na dovolenou a čekám zda-li mi překvapení přijde či nepřijde dnes(pokud přijde dneska tak si ho vezmu sebou a udělám pěkné fotečky-aspoń doufám. Pokud nepřijde tak si  vezmu Catrine nebo Briar:)

To překvapení je má 2. zpráva,kterou jsem mohla dát na začátek...:) Po dlouhém rozmýšlení jsem dospěla k názoru že ze zlevněné korunovace každá 399Kč a Raven jen 299Kč si budu přát Cupid! Podařilo se mi mamku přemluvit a ve středu večer jsme ji objednali buď příjde dnes nebo  ji budu mít jako překvapení až se  vrátím. Dárek k 14. narozeninám které oslavím 19.srpna u táty. Budu mít druhou everku jupijahééééj!!!!! Ty boty....

Líbí se mi na ní snad vše. Vytkla bych jí: ofinu-nikdy jsem ofiny neměla moc ráda,dolní sukňo-plášť na korunovaci je hezký, ale jen tak bych radši bez něj Toť vše,vaše EllaQueen