Omluva a novinka.

23.06.2015 19:39

Ahojky, chtěla by sem se omluvit,ale fotky mého costumu pro Frankie nebudou costum se zničil(byl z gumiček a začli praskat).Promiňte mi to,prosím.

A na usmířenou tu mám bestovní novinku: Mám Briar Beauty!!!!!    Néé...basic ne,ale spring unsprung!!!! No není to super o tom sem ani nesnila! :)  

V Pompu asi do konce července probíhá akce:mattelmánie(nebo tak něco) a strašně moc Mattel panenek jsou teď zlevněné. Původně stála 799Kč a koupila jsem jí za 399Kč. Je mi jasný že jsou předražený i tak,ale o  to víc si jí vážím. Budu nakupovat asi jen ve slevách(jinak jsem to zatím nekoupila),je to fajn pocit a navíc nechci utrácet...moc. :) 

Briar je na ,,lepších"(vyparáděných-internetových-obchodních) obrázcích divná,ve sktečnosti je mnohokrát hezčí!A pro srovnání se kouknětě do galerií:)

Děkuji za čas.

 Vaše EllaQueen!