PANE BOŽŽEEE!!!!

01.06.2015 14:55

Ahojky, tak můj plán nevyšel. Nebo takhle objednáno,ale prý jsem to objednala přes prodejnu ve Vrchlabí a že to musím objednávat přes centrálu. Já jsem to objednávala přes stránky Pompa,ale možná jsem se chtěla podívat na otevírací dobu  Vrchlabí a tak jsem potom zůstala na této stránce-ale jen asi-no prostě jako že to má bejt přes centrálu(asi hlavní stránka Pompa). No já jsem to ještě neobjednávala tak to neznám a nevím. No co, člověk je tvor učenlivý a chybami se učí :). No to je 1. věc. A ta 2.: Tohle mi nevl.táta vola když jsem už byla ve škole a po škole jedu k tátovi a to už s tím nic neudělám. V pátek jsem volala mamce ohledně přehození víkendů a  když už jsem s ní mluvila tak jsem se na to zeptala jestli by mi to neobjednala. Mamka  na to že jo a ať jí podrobný postup napíšu v esemesce. Tak jsem jí to před psaním napsala. Druhý den jsem mamce zase volala a jak to dopadlo,a jakou objednala atak. A mamka mi říká že objednala nějakou Cedar Wood. Já jsem myslela že mě šlak trefí. Protože Cerise byla už vyprodaná(ve čt tam ještě byla) tak si maminka myslela že jsem se upsala,následně jsem se rozbrečela pak jsem se zase uklidnila a mamka byla našrvaná že teď nemáu čas a že jí strašně otravuju (zcela chápu). Tak jsem se maky ptala zda-li to nejde zrušit a maka říkala že to zkusí. Tak jsem se musela rozhodnout na rychlo pro jinou panenku. Rozhodla jsem se pro Briar Beauty.(nevíte někdo jak mám udělat aby neměla tak ,,kudrnaté" vlasy?). Mamka byla ke konci hovoru klidnější a už se (nejspíš) nezlobyla. 

Dneska jsem jí volala a maminka se mi dokonce omluvila-mám maminku i tatínka moc ráda-(ANO,jsem v pubertě,a mám je ráda:).

To by bylo asi všechno tak snad se to zdaří.m Držte palečky:)

Ella Queen

 

PS:vím rozkecávám se a moje výlevy jsou výlevní:)