Tak o tomhle se mi ani nesnilo!

29.06.2015 18:18

Ahojky maniačky! Dnes mám úžasnou zprávu,vlastně dvě:)

Takže pře víkendem u táty jsem si zabalila věci na víkend a s sebou 7stovek. Protože jsem věděla že v pondělí můžu zůstat u babičky pak jet  busem za doktorem(kvůli rovnátkům) a vrátit se zpět a vyrazit do Pompa! V pondělí jsme totiž měli sportovní den a kvůli zubaři jsem se nemohla zůčastnit. Proč? To je jednoduché: já bych se asi zapsala na pěší výlet a tak se nemůžu uprostřed výletu sebrat a vrátit se, že ano? 

No v Pompu jsem strávila ani nevím jak dlouho a strašně dlouho jsem se rozmíčlela...Chtěla jsem korunovaci Raven(jiná nebyla),ale pak jsem z praktického hlediska usoudila že bude lepší nějaká jiná. Líbila se mi Catrin a pak tam byla o stovku levnější CatrinGloomandBloom,která se mi zprvu nelíbila,ale nakonec jsem jí chtěla víc než 1.Catrine-a nelituji toho:) Futr jsem tápala jakou tedy a jakou kombinaci(2 panenek,protože jsem od babičky dostala stovku za víto,které dostanu až zítra,ale bohužel mě babička již uvidí až v srpnu :(. Po stráááááááááááááááášněěěěěěěěě dlouhém rozmýšlení jsem se rozhodla pro Catrine-Gloom and Bloom. A protože jsem měla ještě peníze a nejspíš se do konce ,,Mattel-festivalu" do Pompa už nedostanu tak jsem toho chtěla využít. Strašně moc se mi líbyla Lorna McNessie,ale bohužel stla 799Kč a dříve jsem strašně moc chtěla GiGi. Najednou jsem si ,ale vzpoměla ža na začátku hledání panenek jsem narazila na ,,sportovkyně" od každé jedna z této řady tam byla-Clawdeen se mi v této kolekci moc nepáčí,a Spectra taky moc ne,když jsem v Pompu byla ,,poprvé" tak tam Toralei neměli. A tak jsem se k ní vrátila a po ,,menším" rozmýšlení jsem po ní chňapla a šla ke kase. Cítila jsem jak rudnu,protože jsem tam byla už hooooooooooooooodně dlouho a navc tato paní mi panenku už jednou prodávala:§. Když jsem se shýbla abych si zandala panenky do baťohu,tak jsem úplně cítila jak rudnu...:§ No každopádně  teď sedím doma šťastná a celá natěšená na jejich 1. fotografování(vybalování).

Zítra dostáváme vysvědčení a pak jdeme s tatínkem na záusek nebotak:) A tím pádem bych chtěla jít ve středu nebo čtvrtek- popř. pátek fotim mé panenky v přírodě. 4. července jedeme na tábor. A tím se dostávám k tomu kdy tady o prázdninách budu/nebudu. Takže červenec mám plný-2 tábory a srpen by měl být volnější (14 dní u mamky a 14 dní u taťky) tzn.: v červenci tu nejspíš nebudu-možná se den volna najde a v srpnu bych si měla najít čas ,ale nic neslibuju.

 

Tak se mějte krásně,užijte si prázdniny a pokud dostanete vízo až zítra tak si to užijte a ahooooj.

Děkuji za čas. :)

Vaše EllaQueen!