Už vím

28.05.2015 17:19

Tak po celodenííím rozmýšlení jsem dospěla k závěru že i když se mi nelíbý Cerisina ofina tak se rozhodnu pro ní proto  že se mi na ní líbý víc věcí než na Raven. (o jeden bod vyhrála Cerise)

Dneska je poslední den kdy můžu koupit basic v Pompu za 299Kč. V sobotu jsem u táty a to už nepůjde, v pátek přejíždím takže taky ne. (tato akce končí 30.5. 2015)

MŮJ PLÁN: Poprosit nevlastního tátu aby to koupil přes e-shop já mu to zaplatím tady a on to zaplatí z jeho bankovního účtu. Možná se mi podaří ho přemluvit aby uhradil dopravu a já za to budu celý červen chodit pro mladšího brášku do školky(aby mohl pracovat) Jsem  strašně nervní,nadšená a plná  očekávání.A mám takové ty smíšené pocity.Zároveň dneska musim zpracovat 3 knížky do čtenářského deníku(Omylem jsem si to nechala na poslední chvíly,ale furt lepší než minulej rok. Jooo..Jsem lajdák tak už to víte.)    :)

 Jak už  jsem řekla, nemůžu si Everku koupit ani v pátek a ani v sobotu(v sobotu ta akce končí). To samé platí i pro čtenářák. V pondělí na den dětí-moc hezký dárek- máme odevzdávat deníky. Jedna nezapsaná knížka= 1 regulérní kule :(.

Tak mi držte palce a  co nejdřív co to půjde tak vám řeknu jak to celé dopadlo.

Děkuji za přečtení a zatím Ahóóóóóóóóóóóóóóóóóój.

Ella Queen